יום רביעי, אוגוסט 05, 2015

ביי ביי, כאבי מחזור, גב וכתף.

לפני הכל - התנצלות: הזנחתי אתכן קצת כי נפלה עלי התקופה העסוקה בחיי - גם עבודת העורכת בסלונה שופינג, גם עבודת הקריאייטיב השוטפת שלי וגם שתי כתבות שהכנתי ל'סגנון' של מעריב גזלו ממני כל דקה פנויה אפשרית ובאמצע הייתי צריכה גם לישון קצת. מיותר, אך נחוץ. אבל הנה אני כאן, לא נטשתי ויש עוד הרבה פוסטים בדרך כי יש לי עוד הרבה מה לספר לכן. 

אז אני פה עכשיו כדי לחלוק איתכן את רשמיי על מוצר מופלא שהגיע לידיי - עד כה לא חלקתי איתכן את העניין המעיב בחיי, שמגיע אחת לחודש ומעלה בי פנטזיות על הגעה למיון באיכילוב והתחברות לאינפוזיית מורפיום נחשקת. אני מדברת על כאבי מחזור נוראיים שאני סובלת מהם כבר שנים ושגורמים לי לשיתוק טוטאלי, התפתלויות על רצפת הבית ותחינה לאלוהי הנשים שיאפשר לי המתת חסד, לפחות עד שהמחזור יעבור. לפעמים אפילו כדור לשיכוך כאבים אינו מסייע והמצוקה גדולה וכואבת. 

עד שגיליתי את מכשיר ה- ActiPatch. 


נכון, אין באריזה שלו שום אלמנט שמרמז כי הוא מסייע לכאבי מחזור כי הוא בכלל מיועד לכאבי גב, כתף וצוואר אבל עלעלתי פה ושם במידע עליו וגיליתי שהוא מסייע גם לכאבי מחזור, שהרי הם כאבי שרירים לכל דבר, אז החלטתי שאין לי מה להפסיד.

גילוי נאות: היבואנית היא לקוחה שלי ושל נועם שהגיעה אלינו כדי לקבל מאיתנו שירותי קריאייטיב וסגרתי ביני לבין עצמי שרק אם המכשיר באמת עובד כמו שהוא מבטיח, אני אמליץ עליו כאן בבלוג. אתן מכירות אותי לא מהיום וכבר יודעות שאם אני ממליצה על מוצר זה אומר שניסיתי אותו, וידאתי שהוא עובד ורק לאחר מכן העליתי לכאן את רשמיי. וכן, מכשיר ה- Actipatch עובד ובגדול ואף סייע לי להתגבר על 'כאבי מחשב', אותם כאבים מעיקים בגב התחתון, בכתף ובצוואר.

אז מה הסיפור?
ActiPatch הינו מכשיר רפואי זעיר אשר זכה ב-2014 בפרס החדשנות הרפואית הטובה ביותר ב-Wall Street Journal ומטפל בהפחתת כאבי שרירים שנגרמים מסיבות שונות, כמו למשל פציעות ספורט, ישיבה ממושכת מול המחשב ובמקרה שלי כאמור, גם כאבי מחזור אימתניים.

המכשיר הזעיר מכיל מנגנון ששולח פולסים חשמליים לאיזור הדואב ומאיץ את תהליך הריפוי בטכנולוגיה ייחודית שנקראת Pulsed Shortwave Energy שבעשור האחרון נעשה בה שימוש ע"י רופאים ופיזיותרפיסטים בכל העולם כי היא נטולת תופעות לוואי. מזור לכאבי שרירים קשים במיוחד יורגש בטווח של עד שלושה ימי שימוש אבל במקרה שלי השיפור היה מיידי.

האריזה מגיעה בשלושה אופנים - אחת עם חגורת גב, אחת עם מדבקות שמצמידות את המכשיר לכתף או לצוואר ואחת עם רצועת ברך, תלוי כמובן בסוג הכאב. אני השתמשתי במוצר שמגיע עם חגורת הגב וכך זה נראה:

המכשיר עצמו

הוא נכנס לתוך שרוול שצמוד לחגורת גב. המכשיר אמור בעצם להיכנס לראש הצר של השרוולון אבל אני פריסטייל אז הכנסתי איך שנוח לי. בכל מקרה, הפואנטה היא שהמכשיר יהיה צמוד לאיזור הדואב.

כך הוא מוצמד לאיזור הגב התחתון

וכך הצמדתי אותו לבטן

שלא כמו בתמונות, החגורה נצמדת לגוף עצמו ולא נלבשת מעל לבגד אבל אין צורך להגזים בחשיפה... בונוס נוסף - אפשר לישון איתו והוא מיועד לכמות של 90 טיפולים, כל טיפול אורכו 8 שעות אבל אפשר גם פחות, תלוי בעוצמת הכאב. ואם שאלתן את עצמכן האם מרגישים את הפולסים החשמליים שהוא שולח - התשובה היא לא, ממש לא. אפילו לא קצת.

ולפנות סיום, הרשו לי שוב לשבח ולהלל - מעולם, עד למחזור האחרון לא עברתי ימי מחזור נטולי כאבים קשים עד שהצמדתי אלי את האקטי פאץ' וחוויתי אפס כאבים בלי כדור אחד אפילו. וכמו שהוא סייע לי לכאבי המחזור, כך בדיוק הוא משכיח את כאבי הגב התחתון שחוויתי בעקבות הישיבה הממושכת מול צג המחשב. מבחינתי מדובר בלא פחות מנס רפואי.

אריזות נוספות:




מחירו של האקטי פאץ': 249 שקל וניתן להשיגו אותו בבתי המרקחת המובחרים. רשימת בתי המרקחת נמצאת כאן. למידע, פרטים נוספים ורכישה טלפונית אפשר להתקשר למספר: 058-7909907 ואתן גם יכולות לשאול אותי כי מטבע הדברים אני די שוחה בחומר...

אתר הבית: http://actipatch.co.il/home

פייסבוק: https://www.facebook.com/actipatchisrael

ובברכת, באמת תודה שעשני אישה,
צ'או, בלות.












אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...